Dishonored Wiki
Advertisement
  • Uwaga mieszkańcy Dunwall. Hiram Burrows, były Lord Regent, przyznał się do ohydnych zbrodni przeciwko obywatelom Dunwall. Zostanie zatrzymany w więzieniu Coldridge do chwili osądzenia przez odpowiednie władze.
  • Ja, admirał Farley Havelock, z pokorą przyjmuję urząd Lorda Regenta Gristolu i wszystkich cesarskich posiadłości, zwłaszcza miasta stołecznego Dunwall. Żywię gorącą nadzieję, że będę sprawował ten urząd krótko i w ciągu najbliższej dekady władzę obejmie prawowita następczyni tronu.
  • Jako Lord Regent niniejszym przyjmuję tytuł Wielkiego Admirała Marynarki Wojennej i Naczelnego Dowódcy Połączonych Sił Zbrojnych Cesarstwa.
  • Jako Lord Regent niniejszym desygnuję lorda Treavora Pendletona na stanowisko premiera.
  • Uwaga mieszkańcy Dunwall. Podczas przygotowań do wspaniałej koronacji Emily I Kaldwin macie pozostać w domach. Jakiekolwiek zakłócenie porządku publicznego będzie traktowane jako zagrożenie dla władczyni. Dziękujemy. Niech ten radosny dzień na zawsze pozostanie nam w pamieci.
Advertisement