Dishonored Wiki
Advertisement

Nowoczesna technologia więzienniczaksiążka znajdowana w The Brigmore Witches.

Transkrypcja[]

[Fragment prelekcji wygłoszonej po wybuchu zarazy]

Po raz kolejny poproszono mnie o rozwiązanie problemów z mrocznej przeszłości. I po raz kolejny dostarczam rozwiązania, jakiego wymaga aktualna sytuacja. Jak w przypadku wszystkich moich dzieł, niezbędny jest umysł zdolny do zrozumienia ich możliwości.

Z korzyścią dla lorda regenta i na zgubę osadzonych w więzieniu Coldridge, którzy zamyślają ucieczkę, przystosowałem ostatnio jeden z moich wynalazków do umieszczenia w tym wilgotnym i ponurym miejscu.

Po ostatniej fazie testów zastosowanie tych urządzeń w więzieniu powinno być oczywiste dla wszystkich. Rozwiązawszy wynikłe problemy z zasilaniem, zaleciłem więc natychmiastowe wdrożenie systemu dwustopniowego.

Pierwszy stopień dotyczy nowego urządzenia, które łatwo zamontować. Jego zadaniem jest obezwładnienie uciekającego więźnia. Drugi stopień to potężniejszy środek odstraszający, śmiercionośny i coraz popularniejszy pylon łukowy. Urządzenia te, zastosowane prawidłowo w połączeniu ze sobą, sprawią, że ucieczka z Coldridge stanie się niemożliwa.

Advertisement