Dishonored Wiki
Advertisement

Ciągłe kłopoty w umęczonym Dunwall - notatka dostępna w Dishonored 2.

Treść[1][]

Kłopoty w Dunwall ostatnio wciąż się mnożą, co podaje w wątpliwość skuteczność działań cesarzowej i jej intencje. Dowodem na to, że Emily Kaldwin o nas zapomniała, jest sytuacja w Dzielnicy Finansowej Rudshore, którą częściej teraz nazywa się Zatopioną Dzielnicą! Choć została ostatnio osuszoną, nie ośmielamy się świętować w obliczu problemów konserwacyjnych związanych z długotrwałym wystawieniem na działanie wody! Mnóstwo ludzi nie może znaleźć pracy - czyż to nie idealny moment na ujawnienie wielkiego planu odnowienia tej eleganckiej niegdyś dzielnicy?

Niestety, nie zaproponowano żadnego tego typu programu! Cesarzową nie przedstawiła również rozwiązań sytuacji niedoboru tranu mimo niewygód, jakie znosić muszą mieszkańcy ze względu na jego racjonowanie. Tego obrazu niekompetencji dopełniają regularne "przypadkowe" zgony obywateli, spowodowane działaniami dunwallskiej Straży Miejskiej. A jednak kapitan Mortimer Ramsey - którego na to stanowisko wyznaczyła naszą cesarzową - utrzymuje, że ludzie w mundurach, którzy mają nas chronić, są całkowicie niewinni!

Bibliografia[]

  1. Ciągłe kłopoty w umęczonym Dunwall, Dishonored 2.
Advertisement